R.-K. Parochies Beek Neerbeek Spaubeek Sweikhuizen

Federatie O.L.V. van de Blijde Vrede

PAROCHIES

In onze parochies zijn vele vrijwilligers werkzaam. Wij vinden het belangrijk dat iedereen dit met veel plezier kan doen en zich te allen tijde veilig voelt. Naast het waarborgen van de privacy van al onze vrijwilligers volgen wij het preventiebeleid inzake grensoverschrijdend gedrag in de Rooms-Katholieke Kerk zoals vermeld op de website www.rkkerk.nl. Dit beleid is via de volgende link te bekijken: https://www.rkkerk.nl/praktische-informatie-voor-bisdomparochie/preventiebeleid/

St.-Martinusparochie Beek

Vrijwilligers

In de St.-Martinusparochie zijn vele vrijwilligers werkzaam in diverse groepen die allen op hun eigen wijze hun steentje bijdragen aan het samen kerk zijn.

St.-Callistusparochie Neerbeek

Vrijwilligers

In de St.-Callistusparochie zijn vrijwilligers werkzaam in diverse groepen die allen op hun eigen wijze hun steentje bijdragen aan het samen kerk zijn.

• Acolieten
  • Bloemengroep
  • Collectanten
  • Groenploeg
  • Poetsploeg

St.-Laurentiusparochie Spaubeek

Vrijwilligers

In de St.-Laurentiusparochie zijn vrijwilligers werkzaam in diverse groepen die allen op hun eigen wijze hun steentje bijdragen aan het samen kerk zijn.

• Acolieten
  • Bloemengroep
  • Collectanten
  • Interieurverzorging
  • Klussengroep
  • Kerkkoor
  • Nabestaandengroep
  • Parochieblad

St.-Dionysius en Odiliaparochie Sweikhuizen

Vrijwilligers

In de St.-Dionysius en St.-Odiliaparochie zijn vrijwilligers werkzaam in diverse groepen die allen op hun eigen wijze hun steentje bijdragen aan het samen kerk zijn.

• Kosters
  • Buitengewoon bedienaar v.d. H.Communie
  • Bloemen
  • Koperpoetsers